ingelinda.reismee.nl

Cairns

Hi alle,

Hier zijn we weer even. We hebben nog 15 min. om een stukje te schrijven. Want we moeten nu namelijk de internet cafes in duiken om wat van ons te laten horen. Sinds gister hebben wij onze camper en zijn we al volop aan het touren. Wel wennen dat links rijden. Zo reed Inge al 1x per ongeluk op de rechterbaan, gelukkig zijn we er goed vanaf gekomen ;)

Voor we de camper hadden opgepikt hebben we nog heel wat meegemaakt, namelijk:

- een duiktochtje naar het Great Barier Reef. Waar we nemo hebben gespot. Het was er echt onwijs mooi!

- een 2 daagje tour door het regenwoud. Waar we krokodillen hebben gezien (ja een van 3,5 meter). In een hutje hebben geslapen midden in het regenwoud. We hebben daar op een onwijs mooi strandje gelegen, wat we bijna voor ons zelf hadden.

- naast de wilde kip hebben we nu ook de eerste wilde walibies, krokodilen cassowaries gespot (google maar even).

- En helaas eigenlijk wilde we het niet vertellen maar vooruit, maakt jullie wat minder jaloers ;) ook hier in Cairns is het regenrecord verbroken. We hadden non-stop 2 dagen regen, regen en ja, regen. Maar we konden wel lekker in onze korte broek blijven lopen. Gelukkig is de regen nu voorbij en is Inge weer lekker verbrand ;)

Aankomende dagen gaan we lekker rond touren in onze camper. En gaan we naar White Sundays. En touren dan door richting Brisbane.

Lieve mensen, we laten hopelijk snel wat horen, en we zullen als het lukt zo snel mogelijk wat foto's erop zettten. Wel zo leuk natuurlijk!

Groetjes en een kus van ons!

Marja

Onwijs gaaf meiden. Om jaloers op te worden. Ben benieuwd naar de foto's. Is het een grote camper? Wel voorzichtig hé met dat links rijden, we willen jullie heelhuids terug. Heel veel liefs
Nico en tante Marja

Marianne

Klinkt super leuk!! Lekker van genieten! De Whit Sunday Islands zijn echt super super super mooi! Wat voor camper hebben jullie (ik hoop een lekkere ruime)

Aad

Spannend he links rijden.
Jullie vermaken je prima zo te lezen.
Spannende krokodillen en wilde kip(Kunnen deze vliegen)
Klinkt allemaal leuk , geniet ervan en gr van Aad en Joke.

Aad

O ja bijna vergeten xxxxxxx voor jullie beide.

Jos Advokaat

Vet cool girls !!! En wij maar genieten van jullie avonturen hier in het koude en sinds vandaag vooral natte kikkerlandje. En geloof mij. Hier zal zeker niet worden genoten van die natte stroep in korte broek. Ben ook erg benieuwd naar de foto's, vooral die van die wilde kip. Ennuhhh Inge .... links is waar je rechter duim naar toe wijst als je naar iemand zwaait.
Groetjes, ook van Yvonski en onze Cairns-terrier Kaatje.
Have fun!!!

Marjo Scheel

Hey Inge en Linda, geweldig , al zoveel meegemaakt in zo'n korte tijd. Dat wordt voor ons in Esch weer googlen om van jullie reis, op afstand, mee te genieten.
De herfst is hier echt begonnen. Dus winterjassen i.p.v. korte broeken!
Lieve dames, heel veel plezier, maak mee wat je mee kunt maken! Houdoe!!

Joke

Hallo meiden,
Hier dus ook een klein berichtje van mij het regent hier Onder het eten mis ik je wel hoor Lin
Maar als ik dan steeds hoor dat het zo mooi bij jullie is vind ik dat wel fijn voor jullie.
Geniet lekker het is een mooie ervaring stiekem zou ik best willen ruilen.
Hoe is het eten bij jullie?
Wij eten nu verse spinazie met vis.
Genieten jullie lekker hoor wel weer van jullie.
Joke

joke

Linda en Inge wat mooi die foto,s dan krijgen we een beetje inzicht hoe het daar uit ziet.
Leuk hoor.
Groeten uit Lisserbroek.

De buurvrouw

Heerlijk meiden die spannende verhalen, heb ze kortgeleden ook al gehoord, geniet nu van jullie nog een keertje, enuh, pas op voor zoutwater kroko's, die heb je daar namelijk ook!
Groetjes,
de buren van de overkant (het is stil aan de overkant)

Ralph

Hey Linda en Inge,

Ziet er gaaf uit zeg! snap wel dat jullie je vermaken, hopelijk bevalt de rest van de reis ook zo goed!

Denk dat jullie nu beter slapen in de camper dan met z'n 10en op 1 kamer?

Veel plezier nog!
x

Cherissa

Jippiee! Weer een verhaaltje van jullie. & ook wat foto;s zijn erg mooi! Lijkt wel of jullie al maanden weg zijn. :( liefs, xxxxxx!

sjan

hoi meiden
dat vind ik ook wat Cherissa hier boven schrijft het lijkt inderdaad of jullie al lang weg ziin
Het missen begint af en toe wel wat te komen maar daar komen we wel over heen.Verder zie ik dat jullie genieten
dat is fijn veel liefs xxxxxxxxx

jiska

hi ..alles goed dus.. leuk al die foto's ..ziet er goed uit! En skippy ook al gezien dus. ga weer ff verder werken doei

philine

Zo te zien hebben jullie t geweldig daar!!

geniet ervan want t vliegt voorbij!

astrid

hoi.

leuke óm te zien dat jullie het naar jullie zin hebben.
En prachtige foto's.
Geniet ervan want de tijd vliegt.

groetjes astrid