ingelinda.reismee.nl

Try before you go home!!

We hadden voor we weg gingen een lijst opgemaakt van dingen die we graag tijdens onze reis wilde doen. Nu we (helaas) over de helft zijn is het tijd om een balans op te maken wat kan afgevinkt worden en waar moeten we ons nog op wagen.

We did it!!!

v Ons engelse vaardigheden opkrikken

v Kangeroe spotten + eten

v surfen en op de plank staan

v nemo spotten

v NYE in Sydney vieren

v rond touren is een camper

v Bergen beklimmen, nou dat is gelukt ons knieen doen er nog pijn van, maar wat een uitzichten, we worden elke keer weer beloond als we boven op de berg staan.

v wild water raften, Was erg nat!

v Gletsjer beklimmen, jullie zitten dan wel in de kou en sneeuw, wij hebben ook een dag meegedaan op de gletsjer Franz Josef. We waren dik ingepakt, zijn we zwetend boven aangkomen, beetje jammer van de regen. Hebben we geleerd alle waardevolle spullen met je mee te dragen is het nat geworden. resultaat een nat paspoort, maar wel een ervaring rijker.

v Skydiven!! Vol zenuwen stapte we het vlieguigje in om op 12.000 feet te gaan springen. En op 5000 feet aangekomen te zijn begon het vliegtuigje te trillen en kregen we te horen dat de sprong niet door kon gaan omdat er te veel wind stond, het was geen srap we werden weer veiig op de grond gezet. De volgende dag mochten we het nog een keer proberen, dit keer waren we wel op 12000 feet gekomen en was het tijd om te springen, Linda mocht als eerste en sprong lachend het vliegtuig uit. Inge dacht Holy Shit dat gaat snel ik ben aan de beurt, houdt dat kleine manneke me wel (inge is een kop groter dan de instructeur) Maar ook zij heeft het er goed afgebracht., Het was niet eens eng en wat een pracht uitzicht over de meren en de besneeuwde bergtoppen. Toen we op de grond aankomen vlogen we elkaar lachend in de armen.

v Met dolfijen zwemmen, Honderden wilde solfijnen om je heen en er tussen zwemmen. ze zwommen naast je onder je door en als je geluk had maakte ze een sprongetje boven je hoofd. Alleen jammer dat we beide op de terugweg boven een emmer hingen. Zeeziek? nee hoor!! :) Dus geen foto's kunnen maken Jammer!

V Mannen versieren, zou je wel willen weten he! Wat we daar over te vertellen hebben, Nou wees gerust het prins op het witte paard is nog niet voorbij gehobbeld!

To do!!!

x Olifantje rijden in de jungle

x Skinny dippen in Fiji

x Cocktailtje drinken in ons hangmat naast ons hutje aan het strand

x Feesten op een Full moon party

x Mediteren met de monniken

x insecten eten een lekker gebakken krekeltje ofzo.

x Feesten op de hoogste flatgebouw/hotel in Bangkok

x in de jungle slapen

x over een wankelbruggetje lopen

x apen spotten

x drugs uitproberen in Azie, ;) nee hoor pap en mam is maar een grapje!

x Padi halen

x bruin terug komen in Nederland.

Lieve mensen nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes en heel veel schaats en sneeuw plezier.We hoorden zelf vangaag hier op de radio dar het in Nederland zo had gevroren:)

Have Fun

XXX Van ONs

Trudie

Hoi Inge en Linda,
Sinds kort volg ik jullie verhaal, GEWELDIG! De lijst x-jes is nog lang, ik wens jullie veel reisplezier met het omzetten naar een v-tje.
Hartelijke groeten,
Trudie

Jos Advokaat

TIP van Joske: Maak van bijna alle x-jes een v-tje, behalve de drugs in Azië. Of .... de Nederlandse Ambassade heeft een leuke vertegenwoordiger die jullie elke avond komt toestoppen EN jullie willen graag uitgebreid op de nederlandse televisie komen EN gratis HEEEEEEL lang blijven. Doe maar niet. Ondertussen geheel opgewarmd door jullie foto's, constateer ik dat het hier prut met een hoofdletter P is. Zelfs de warmte (?) van het naderende carnaval kan dat nooit goedmaken.
Zo, ik ga nog even verder genieten van jullie prachtige foto's. Ik had trouwens dat gekots na het dolfijntje-poeliën wel eens willen zien, ha ha ha.
Groetjes van de Advokaatjes

Tante To

Hallo Linda, Ik zit bij je moeder en geniet van je vakantie. Groetjes van Tante To!

joop en greet van roosmalen

Hallo inge en linda
hoe gaat het op dit moment.natuurlijk hartstikke naar je zin.dat kan niet anders als ik die mooie foto's van jullie zie.hier in esch is alles weer een beetje rustig want de carnaval zit er weer op.het is wel heel koud geweest maar ja als je dan een pilsje pakt voel je het niet zo.het was in ons cafe echt leuk.de kastelijn had een leuk programma.de optocht was nie groot maar wel mooi.met jullie hond gaat alles goed en hij is nog net zo speels.wij vinden het heel leuk en spannend dat jullie zo'n grote reis maken.wij zitten nu bij natasja naar jullie foto's te kijken.en er staan ook hartstikke leuke jongens op.haha en wat hebben jullie toch al veel gedaan.wij wensen jullie nog veel plezier en een fijne reis verder.maar dat zal wel lukken.de groetjes van ons uit esch.tot ziens.